Titik Rangsangan Wanita G-Spot

g spot

Misteri titik G-spot yang dapat memberikan kenikmatan dan sensasi dahsyat ketika melakukan hubungan seksual hingga sekarang masih menjadi tanda soal bagi para wanita, termasuklah pakar-pakar seksologi.

Umumnya, wanita memang sukar menemukan titik ini yang kononnya terletak pada dinding depan vargina sekitar satu setengah hingga dua inci dari lubang luar vargina. Kesulitan mencari daerah ini terjadi kerana tidak semua wanita bersedia menerima ransangan secara sedar saat mencapai titik ini

Jika ingin mencari G-spot anda sebaiknya gunakan alat yang tepat, aman dan bersih kerana vagina sangat sensitif. Anda boleh menemukan berbagai rangsangan yang sesuai dengan anda. Tidak jarang wanita sangat menikmati sensasi erotisnya dengan rangsangan menggunakan tangan pasangannya. Dengan penjelajahan lembut menelusuri liang vagina dan sesekali tekanan dapat membuat wanita mencapai puncak kenikmatan.

Umumnya, rangsangan dengan zakar lebih berkesan dilakukan, apalagi dilakukan dengan cara tenang dan tekanan tetap, bukan seperti gerakan biasa. Rangsangan G-Spot perlu tekanan yang kuat. Jika secara bertahan tekanan bertambah hingga ke tingkat optimum, anda akan mendapat kenikmatan erotis tanpa rasa sedikit pun. Kerana G-spot disebut sebagai daerah rawan rangsangan berupa jaringan pada dinding bahagian depan vagina, dekat dengan dinding perut. Letaknya terdapat dibahagian belakang kelentit seperti halnya kelenjar prostat pada lelaki.

Rangsangan pada G-spot menimbulkan orgasme yang berbeza dibandingkan dengan rangsangan pada kelentit. Rangsangan ini dapat menimbulkan orgasme yang disertai ejakulasi pada wanita, namun cairan yang keluar bukanlah sperma seperti yang terjadi pada lelaki saat memancut. Cairan ini berasal dari kelenjar Skene di sekitar uretha atau saluran kencing. Kerana itu cairan pancutan itu dikeluarkan melalui saluran air kencing akibat kontraksi otot pinggul.

Walau cairan itu bukan air kencing namun wanita akan merasa ingin buang air kecil pada saat itu. Wanita juga akan kehilangan kawalan atas kandungan kemih dan kerananya menahan diri sepanjang kegiatan seksual untuk menghindari pembuangan air kecil.Selain dari memberi kenikmatan, ternyata beberapa peneliti dari Amerika mengatakan bahawa proses evolusi kemungkinan telah mencipta kawasan ini menjadi organ yang dapat mengurangkan rasa sakit ketika melahirkan, daerah ini juga memiliki kesan mengurangkan rasa sakit ketika melahirkan. Jadi mengapa tidak dari sekarang mengenali G-spot anda?

http://abangonline.info/order.gif

Comments are closed.